Reklamace a servis
jak postupovat v případě reklamace, servisu nebo vrácení výrobků
UPOZORNĚNÍ: Eco Natura není servisní firma a veškeré úkony týkající se přístrojů provádějí externí autorizované smluvní společnosti.
1. Zavolejte nám na naší informační linku +420 725 926 404 nebo napište email na adresu obchod@econatura.cz a popište váš problém.
2. Vyčkejte pokynů, kde vám sdělíme jak daný problém vyřešit nebo jakým způsobem dále postupovat a jak případně výrobek zaslat.
Adresa pro doručení výrobků na reklamaci, výměnu nebo vrácení:
Eco Natura, Komunardů 55, 170 00 Praha 7
Doklady potřebné k vyřízení reklamace nebo vrácení zboží:
- Popis závady
- Kopie dokladu o koupi nebo číslo objednávky
- Kontaktní údaje (jméno, mobilní telefon, email)
V žádném případě nám zboží neposílejte bez předchozí komunikace !!!
Reklamace nebo vrácení zboží se řídí platnými Obchodními podmínkami.