Reklamace a servis

jak postupovat v případě reklamace, servisu nebo vrácení výrobků

UPOZORNĚNÍ: Eco Natura není servisní firma a veškeré úkony týkající se přístrojů provádějí externí autorizované smluvní společnosti.


1. Zavolejte nám na naší informační linku +420 725 926 404 nebo napište email na adresu obchod@econatura.cz  a popište váš problém.

2. Vyčkejte pokynů, kde vám sdělíme jak daný problém vyřešit nebo jakým způsobem dále postupovat a jak případně výrobek zaslat.

Adresa pro doručení výrobků na reklamaci, výměnu nebo vrácení:

Eco Natura, Komunardů 55, 170 00 Praha 7

Doklady potřebné k vyřízení reklamace nebo vrácení zboží:

  1. Popis závady
  2. Kopie dokladu o koupi nebo číslo objednávky
  3. Kontaktní údaje (jméno, mobilní telefon, email)

 

V žádném případě nám zboží neposílejte bez předchozí komunikace !!!

 

Reklamace nebo vrácení zboží se řídí platnými Obchodními podmínkami.

 

Eco-Natura_logo_Basic-COLOR_72dpi_300px